reklama

Ja

Som .............................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Michal Paška a mám 15 rokov. Práve som sa prihlásil do tohto blogu. Tu budem písať o mojom živote, Ktorý nieje ľahký. Nerád chodím do školy, ale každý tým prešiel. Mam brata, ale nieje veľmi dobrý. Správa sa skôr ako malé dieťa aj keď má 13.

Michal Paška

Michal Paška

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som chalan dobrej povahy a internet milujem. Rád hrám s kamošmi hokej. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu